Wednesday, September 11, 2013

Inap Desa : Seri Tanjung (Melaka)

Seri Tanjung (Melaka)


Datang untuk mengalami kampung, atau cara hidup penduduk kawasan. Dan tidak ada tempat yang lebih baik untuk dilakukan daripada tinggal di sebuah kampung yang telah menjadi pemenang pertandingan Kampung Cantik Negara sebanyak dua kali. Hangat, ramah dan menawarkan makanan terbaik masakan kampung dan tidak sabar-sabar untuk berkongsi adat dan tradisi mereka dengan pengunjung. Pemandangan yang indah adalah sebahagian daripada kehidupan kampung - pokok kelapa condong yang menusuk langit biru yang cerah dan garis jalan tanah merah menambah pengalaman menyedarkan dan menyeronokkan.

Anda akan dijemput untuk mengambil bahagian dalam penternakan dan pertanian, jika anda mahukan pengalaman. Ia adalah perkara biasa untuk kanak-kanak untuk bermain permainan tradisional di awal pagi atau lewat petang. Mereka tidak sabar untuk mengajar anda permainan ini. Ini adalah kehidupan kampung yang terbaik!

Penduduk kampung akan menganjurkan persembahan tradisional seperti Silat, seni mempertahankan diri Melayu dan sebagainya. Ini adalah cara terbaik untuk belajar tentang budaya Malaysia dan mendapat tahu mengenai rakyat Malaysia.

0 comments:

Post a Comment